• Pájínka

    Zdravím,

    nemáte někdo zkušenost s reklamací. Kolo mám asi rok a půl a už dvakrát jsem reklamovala vidlici. Poprvé mi kolo prodejce vrátil s tím, že je opraveno (vidlice však nefungovala) Podruhé mně zařídil výměnu těsnění v jiném servisu s tím, že vše zaplatil, ale doklad o opravě mám jen z toho servisu. Nyní vidlice stále nefunguje a prodejce mě opět odkázal na servis, kde mi měnili vidlici s tím, že by to měli dát do pořádku, když oni měnily těsnění.

    Jde mi o to, že nyní nemám doklad od prodejce o reklamaci vidlice a bojím se že pokud vidlice opět nebude fungovat nebudu mít nárok na její výměnu.

    Můžete mi prosím někdo poradit jak mám dále pokračovat? Jestli trvat na tom, že kolo dám k reklamaci k prodejci

    0 0
    • Vilém  

      Pekne sis poplakala, ale to hlavni, o jakou jde vidlici a co vlastne dela, nebo nedela, jsi nenapsala.

      Taky mozna zkusit servis s muzskym osazenim, treba by si s tim nejakej chlap poradil lip.

      0 0
    • Vilém  

      Jo a kdyz zminujes tesneni, tak na to se casto vztahuje uplne jina zaruka, nez na celou vidlici. Renomovani vyrobci mivaji dodatek, ze na tesneni se vztahuje zaruka napr mesic.

      0 0
      • alinceb  

        Což ti může být srdečně fuk, protože platí to, co určuje zákon…;)

        0 0
        • Pájínka  

          takže mám teď dát vyměnit těsnění a pokud to nebude fungovat, tak reklamovat vidlici?

          0 0
          • alinceb  

            Co to je přesně za vidlici?

            0 0
            • Pájínka  

              Rock Shox Reba RL Dual Air Motion Control

              0 0
              • alinceb  

                Pokud nepomohla výměna těsnění (pokud tedy vyměnili všechno), tak je problém v patroně. Reba je zrovna hodně spolehlivá vidle, takže máš docela smůlu na kus…

                0 0
                • Pájínka  

                  Takže pokud je chyba v patroně můžu vidlici hodit do koše?

                  0 0
                  • alinceb  

                    Ne, můžeš ji reklamovat…;) A kdybys náhodou neuspěla, tak se občas objeví na bazaru vydřená Reba s dobrou patronou…;)

                    0 0
                    • Pájínka  

                      Díky za rady :)

                      Dám k reklamaci těsnění a pak popř. vidlici. Snad to vyjde

                      0 0
                    • xshreck  

                      s dobrou patronou? eh? Jakou patronu máš zrovna teď na mysli?

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • alinceb  

                        Sorry, tak ne patrona, ale prostě komplet vnitřek…

                        0 0
                        • McBlacky  

                          ono nejčasteji ti stačí vyměnit jen gumový kroužky – řekněme že to opraví 98% problémů s rebou. Sada není tak drahá

                          pak jsou specialitky jako rozlomený motion control, nebo ohnuté vodící trubičky. Oboje dosáhneš když to rubeš často po dorazech. Výjimečně se stane, že je vidle blbě vyrobená a vodící trubičky bud chodí křivě, nebo jsou vnější nohy uvnitř defektní a pak dochází k brzkému vydření o kroužků, eventuelně i pístku, když pak dojíždíš s prasklým o kroužkem.

                          Dá se setkat i s poškozeným rebound assembly, kdy se ti protáčí regulace tlumení – to je na výměnu celého dílu, but ti totiž praskne vedení ve vodící trubičce, nebo rovnou u spojení s prutokovým ventilem.

                          defekty ze zanedbané údržby jsou jiná kapitola

                          celkově je reba dobře servisovatelná a za to co stojí nabízí v dual air perfektní value for money. V soloair už to taková pecka není, ukáže čas kam se to posune dál

                          0 0
                          • jonti  

                            Vidím to nejspíš na vadu zpracování vnitřku nohy, když ani 2× vyměněné těsnění nepomohlo.

                            0 0
                            • xshreck  

                              No asi tak … protože kroužky by to měly utěsnit skoro vždy – pokud není něco pod nima namotané

                              0 0
                            • mr.nikdo  

                              Jestli nezapomneli vymenit to vnitrni tesneni. Na to mam tendenci zapominat.

                              Jde o tesneni uvnitr pistku.

                              0 0
                    • McBlacky  

                      pokud padá do zdvihu tak je v háji tesnení mezi komorama pozitivni a negativni.

                      patrona tam neni zádná ani v druhy noze, motion je ponorený do oleje a tlumeni je jen prutok pres uzaviratelný ventil kde omezujes prutok

                      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • jonti  

      Asi nebude problém v těsnění, ale jinde ve vidlici (nějaké poškození nohy a nové těsnění to neřeší, nebo ho to za chvíli zničí).

      Zkus se domluvit s prodejcem, aby to zařídil komplet on, reklamuješ to u něj a to, že jsi to nesla někde jinde předtím byla jen tvoje dobrá vůle. Je to jeho povinnost řešit tu reklamaci.

      0 0
      • Pájínka  

        Dnes jsem se s ním chtěla domluvit, ale tvrdil mi, že těsnění dělali v servisu a mají povinnost to opravit. Zavolal tam, domluvil to. Tak teď fakt nevím jak postupovat.

        0 0
        • xshreck  

          chtít papír o reklamaci?

          0 0
          • alinceb  

            A jebnout prodejce vidlí po palici, aby se mu rozsvítilo…

            0 0
        • xshreck  

          Kolik je vlastně na vidli najeto? a kolik najela od první reklamace. A taky procentuelně těžý terén/asfalt

          0 0
          • Pájínka  

            Odhaduju max 1000 km. Od poslední reklamace tak 200. Pokud nepočítám cestu do práce tak většinou terén(takže tak 50:50)

            0 0
            • allrose  

              podle technické způsobilosti-doplnit olej nad píst(pokud není těsnění v už v háji),viz téma Reba

              0 0
              • xshreck  

                olej nad pístek NENÍ ŘEŠENÍM PROBLÉMU.

                Nechápu tuhle hovadinu, která tu stále koluje.

                To je jak když ti motor žere olej a někdo řekne – dolejvej a dolejvej. A dolejvej.

                Bez oleje atd při dodržení nějakých postupů (namazané okroužky) musí vidle jet a držet tlak. Něco buď posrali v servise, nebo je poškozený vnitřek nohy. Nebo je nedokonalost na pístku a nesedí dobře kroužky. Můj názor…

                1000km = vidle jak nová. Za 200km po repasu musí jet jak víno, jedině že by do ní nasypali písek.

                0 0
                • scret  

                  *1

                  0 0
                • allrose  

                  když to nechapeš,s tím já nic neudělám

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    To jakoze jim potom dokaze, ze ji i olej protekl?

                    Navic, kdyz uz s ni ted prodejce vlaci, aby ji jeste poslal do pryc, protoze tam nalila olej (coz je v rozporu s poslednimi oficialnimi navody – ma se tam davat vazelina)?

                    0 0
                    • scret  

                      ale ona ma dual air..:) takze mazani pistku olejem je spravny.. jenze to evidentne nefunguje:)

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Se omlouvam, ze jsem nereagoval.

                        Ale nekdy od 2013 nebo 2012 se i na Dual Air ma davat vazelina na vzduchovy pistek :-D.

                        0 0
                  • xshreck  

                    No jste matláci. únik vzduchu řešit olejem … tam prdni silikén, nebo montážní pěnu

                    0 0
            • klobrch  

              Jestli máš kolo ještě v záruce,tak bych u prodejce reklamoval celé kolo s tím, že vidlice je nefunkční. Jeho problém je tuto závadu odstranit. Na vyřízení reklamace má ze zákona 30 dní. Více bych neřešil. Jo a pokud i po opravě bude vidle znovu zlobit, tak bych

              požadoval její výměnu z důvodu neodstranitelné vady po třetí reklamaci. Pokud je kolo po záruce, tak na webu cyklozitny.cz si v seznamu autorizovaných servisů na vidlice Rock Shox najdi nejbližší servis a tam si nech vidli oservisovat.

              0 0
    • Jakobo  

      Tak krive navarene cepy jsem jeste nevidel.

      Vidlici jsem koupil novou, je to obyc ocel, 26" MTB, ale stala v prepoctu asi 1500 Kc, coz neni uplne nejmene. Za stejnou nebo nizsi cenu jsme mohl mit Alu mnohem lepe zpracovanou, ale kolo je ocelak, chtel jsem ocelovou i vidlici.

      Myslite, ze na reklamaci mohu trvat pokud se bude prodejce ohanet nejakou vyrobni toleranci? Je to videt i pouhym okem, na te fotce to ale neni az tak zretelne. Neni to zas az tolik, mozna 5–10 °, brzdy bych asi sesteloval, ale tezko rict, jestli by se spalky sjizdely nejak nerovnomerne. Kazdopadne to nasere. Toto musel varit nejaky lepic bez nejakeho pripravku, ktery by to podrzel na miste. Je to krive navarene svisle i vodorovne.

      0 0
      • Goob  

        Tohle bych jim hodil na hlavu. Např. staré Magury s boosterem bys na to asi nedostal.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.