• zderem

    Podělí se Ti, kteří ho již vlastní, o své dojmy, pocity, zkušenosti? Například ve srovnání s předchozím AXS. Uvažuji o koupi a zatím hltám informace. Líbí se mi rozložení zubů na kazetě, odolnost přehazovačky, její umístění více pod rám. Nelíbí se mi ovšem ceny komponentů:-).

    0 0
    • Kubánec  

      Podělím, když ty se se mnou podělíš o info jak jezdí Epic Evo :)

      0 0
      • zderem  

        Epic evo jezdí hezky. Srovnání mám ale pouze s epicem ht, kterého jsem měl před tím. Není to taková raketa do kopce, ale zase z kopečka je to rychlejší. Zavíráni tlumiče je sice přístupné, ale hodně bych uvítal jeho ovládání z řidítek. Lze ale dodělat. Tlumič trochu nestíhá kořeny nebo šutry ve větší rychlosti, ale není to enduro, že. Ještě jsem ho nevyzkoušel mimo Prahu.

        0 0
        • Kubánec  

          Právě zvažuji výměnu Top Fuela právě za Epica EVO.

          Jinak nová sada funguje stejně jako ta stará. Jen řazení je přesnější, o malinko pomalejší, ale výrazně tišší. Nestřílí to tolik. Občas si to zachroupá, ale výrazně méně než u staré sady. Odstupňování kazety je výrazně lepší a skoky ke konci kazety jsou příjemnější. Nastavení jednoduché. Pokud budeš mít cestu do Jizerek tak se klidně ozvi, můžeš to vyzkoušet :)

          0 0
          • Lachtis  

            To chroupani je spis kazetou ne? Stare eagle kazety jsou oproti Shimanu vyrazne zvukove horsi. Ja vzdy kdyz presednu z ht, kde mam axs na kazete xo1 na fulla, kde mam axs na shimanu xt (ted xtr), tak je to tichounke. I s garbarukem to bylo tiche. Takze chroupani a zvuk pri prerazovani je spis vinou kazet sram.

            0 0
            • Kubánec  

              Nedokážu posoudit. Jezdím všechno Sram. Nezkoušel jsem jiné kazety.

              0 0
              • Lachtis  

                Je to tim. Kazety aegle (stare) to tak maji. Ja zkousel kazety x01, garbaruk, xt a xtr a x01 jednoznacne nejhorsi zvuk. Samozrejme, ze retezy vyrobce byly dosrzeny, tedy na sramu byl sram na shimanu shimano. U garbaruka jezdil sram.

                0 0
          • zderem  

            Díky za recenzi. Snad to půjde naroubovat na to evo. Je tam rozdíl mezi 52mm řetězovou linkou, kterou má normálně epic a 55mm linkou nové sady transmission. Až pojedu na singltrek, tak se ozvu. Dík za nabídku.

            0 0
            • krabica  

              Tam snad nemůže nastat problém, když stejně měníš vše…

              0 0
    • Doyle  

      Ceny už jdou dolů, třeba v Německu jsem viděl komplet sadu SRAM XX SL Eagle AXS s powermetrem za 55tis.

      1 0
    • krabica  

      Ovladač tlačítkuje luxusně, za mne o dost lepší než staré AXS, víc jsem zatím nevyzkoušel. Viděl jsem zpomalené video jízdy po schodech a hazka se ani nehla, řetěz se jen lehce třepal, prostě paráda. Zatím, kdo ji z mého okolí má, tak je spoko.

      0 0
    • Florenc  

      Je to kompatibilní přes nějaký adaptér i s klasickým rámem a pevnou osou? Nebo 100% nekompatibilní?

      0 0
    • Blahycz  

      Cuz, má někdo porovnání se starším axs, jestli v terénu dělá hazka bordel jako předchozí generace?

      0 0
      • marshalll  

        Zdar, po dnešním výjezdu na lokální kořenatý traily musím říct, že co do hlučnosti v terénu je to totální pecka. Mlácení, který jsem vnímal u GX AXS (tam to ale bylo spíš málo bržděný ramínko, protože jsem měl ten pivot přehazky potuněný O-kroužkem a skoro se nehla) jsem tady na trailu nezaznamenal ani jednou. Jediný kde se to ozve je nějaký dopad z bunny hopu a pravděpodobně to bude slyšet někde na dropech. V hodně rozbitém terénu jsem slyšel akorát chrastění Fidlocku. Člověka to plně nakopává valit rychleji, až je to chvílema o hubu ;)

        Jediný co na své X0 kazetě ještě řeším je cvakavý zvuk na třetím nejlehčím pastorku (38t). Ve stojanu to vypadá, že to dělá když řetěz opouští kazetu (odpovídalo by i to, že s microdajustem se zvuk nijak nemění), tak nevím jestli na mě vyšel nějaký zmetek… Zatlačením z boku do řetězu to taky ustane, takže to vypadá že by tomu pomohla 52mm linka, ale na to seru tam něco dobastlovat, nebo dávat strý GX kliky. Kvůli tomu jsem si tu sadu nekupoval a 1×11/12 experimentů už mám za sebou až až ;) Zkusím to ještě zajet a kdyžtak jim to omlátím o hlavu. Nikde na netu jsem o tomhle problému nenašel ani zmínku, takže se asi nejedná o častý problém.

        0 0
    • magadafagada  

      Nová Sada GX-za mě je to až sterilně tiché, řazení v tahu -no problém. Myslím, Shimano má velký problém neboť Sram řadí lépe a tišeji. Nejsem ani Shimanista ani Sramista, ale Sram je prostě na míle vepředu, jak elektrikou, tak plynulostí a tichostí řazení.

      1 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • rejdy  

      Jak je to se středovým složením při přechodu ze „starého“ Sramu na Transmission?

      Aktuální střed je 73mm BSA DUB, 52 mm chainline, pro Transmission je uváděn DUB Wide pro 55 mm chainline, nicméně podle nákresu mi to vychází, že samotné složení je shodné a navíc jsou tam jen podložky na ose (outer spacers):

      https://www.sram.com/…ty-chart.pdf

      Předpokládám teda, že střed se měnit nemusí…? (i když, jasně, je to „pár“ korun)

      edit: Standard a Wide mají různé part number, liší se teda jen podložkama?

      https://www.koloshop.cz/…ozeni/108963?…

      https://www.koloshop.cz/…lozeni/66970?…

      0 0
      • suslos  

        Ano, stred stejný, jen das jiné podložky :)

        0 0
      • kubad  

        ano je delší osa, dáváš širší podložky na každé straně o 3mm víc

        0 0
        • rejdy  

          Díky za potvrzení, v první chvíli mi název DUB Wide evokoval širší misky… Takže jen podložky navíc na ose.

          0 0
    • TheJD  

      Na aktualnim kole mam XX Quarq boost kliky s PM. Offset 52. Kdyz bych je chtel dat na nove kolo s AXS Transmission, co vsechno bude potreba? U noveho kola udavaji „chainline 52 (compatible with 55)“, ale predpokladam, ze s AXS Transmission tam bude chainline 55.

      0 0
      • kubad  

        kazeta, přehazka, řazení, řetez a převodník aby ses dostal na linku 55, jaký netuším :D prostě o 3mm posunutý víc ben

        0 0
        • jonti  

          Na XX SL se dela samostatny prevodnik i prevodnik na wattmetr s offsetem 0 nebo 3mm. Ty potrebujes ten s 0 mm.

          0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • magadafagada  

      Jen tak pro info, teď jsem měl cca měsíc vyndanou baterku z přehazky, po vložení baterie přehazovačka ani ťuk. Párkrátt jsem to zkusil a stále nic i jsem kontakty propéroval. Až když jsem kontakty ošmrdlal prsty, pak teprve přehazka ožila. Takže doporučuju, baterku buď nechat nebo tam dávat dodávanou krytku.

      1 0
      • TheJD  

        Proc by to tak nekdo delal, kdyz to pise vyrobce v navodu? :D

        0 0
        • jeniiiik  

          Ty čteš návody? Já ne… Obzvlášť ne u baterky k prehazce.

          0 0
      • MatS  

        Kdyby byly kontakty zlacený, tak by se to tak snadno a rychle nestalo. Za ty prachy nic moc teda.

        0 1
    • krabica  

      Kluci, jak mají být spacery na DUB BSA 73 středu pro Transmission?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • rejdy  

        Vlevo 3 mm, vpravo 7.5 mm

        https://www.sram.com/…ty-chart.pdf

        0 0
      • kejda  

        https://acrobat.adobe.com/…cb6642c7c209

        A máš řetězovou linku 55?

        0 0
        • krabica  

          Jo

          0 0
          • mirorek2  

            máš je ke klikám, u středu jsou klasické spacery 2,5 a 4,5 tuším

            0 0
            • krabica  

              To je moc volné a matice vyskočí se závitu…

              0 0
              • kubad  

                7mm. je málo, 10,5mm.

                Tak něco mezi no :D

                Hlavně změří linku jak vychází a podle toho dolaď

                0 0
                • krabica  

                  Vyřešeno, mám Sram kliky prvně a nevěděl jsem, že záleží na orientaci spacerů, v manuálu to není…

                  edit: je, ale jen tak lehce nakresleno v obrázku na konci… :-)

                  0 0
                  • TJK  

                    jo taky me to vytrestalo napoprvy…

                    0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • kejda  

                    No vidíš. Koukat až do konce :))

                    Hlavně to pak musíš zkontrolovat, abys měl stejně vzdálenosti od řetězových vzpěr.

                    Ono jde na CL 52 dát i wide kliky, ale musí se hodně ladit podložkami, aby to šlo stáhnout a nebyla jedna klika více od vzpěry než druhá.

                    0 0
                    • krabica  

                      Z toho obrázku na konci už je to celkem patrné a jinde ani zmínka, přitom zbytečných keců okolo fůra, ale na takovou důležitou věc důrazně neupozorní…

                      0 0
                    • embi  

                      za me lepsi mit nekrizenej retez nez kliky stejne od zadni stavby.

                      • mondraker podium vozim 6mm offset prevodnik + dub
                      • monraker superfoxy vozim 6mm offset prevodnik + dub (superboost ram!)
                      • canyon torque 0mm offset prevodnik + dub (dub wide puvodne)
                      • trek slash 6 mm offset prevodnik + dub wide (dub normalni kliky tam nejdou dostat!)

                      Neexistuje zadna univerznalni retezova linka, tabulka ani nic podobnyho. na kazdym ramu je to individual a chce si to vyladit podlozkama a offsetem prevodniku, aby clovek dostal prevodnik aspon do osy poloviny kazety.

                      2 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • kejda  

                        Nevím no, já na všech kolech namontoval kliky s převodníkem, respektive offsetem, co tam měl být a nic jsem neladil. Všechno fungovalo. Když to bylo non boost, tak offset 6 mm, a pak už jsem měl jen samé boost rámy, tedy 3 mm.

                        Hele, ale je možný, že prostě levnější rámy mají větší tolerance ve výrobě, může to být malinko křivé a pak se nevyhneš jemnému dolaďování podložkami.

                        0 0
                        • Adrenaline  

                          Čaute, vím že se to tu pořád řeší dokola ale pro jistotu se zeptám mám střed na kole 73mm dotoho osu DUB ( spacer 3 a 7,5mm) a koupil jsem Transmission sadu, jen u klik a převodníku se potřebuji ujistit že bude správný offset a factor. Kliky Wide Q174 nebo Q168 a offset 0 nebo 3mm. Rám je boost. Díky moc za info už jsem tady v tom zamotaný.

                          0 0
                          • kubad  

                            Q 174 offset 3mm

                            Q 168 ofset 0mm

                            1 0
                            • Adrenaline  

                              Děkuji moc Kubo, a je jedno které koupím jestli 168 nebo 174?

                              0 0
                              • rejdy  

                                168 jsou zatím pouze XX SL, takže záleží, jakou si chceš udělat radost + samozřejmě, jestli u tebe samotného hraje z hlediska posedu ten rozdílný Q factor roli.

                                0 0
                              • kubad  

                                napsal sem to blbě – pls ignoruj

                                0 0
                                • Adrenaline  

                                  Vypadá to na kliky XX s powermetrem ale ty jsou jen 174 takže převodník 3mm offset. Asi to mám vyřešené;o) Do teď jsem měl 168 tak snad mi to nebude dělat problém… Asi to bude jen o pocitu.

                                  0 0
                                  • POC74  

                                    Mám to tak, a vesměs nic nepoznám.

                                    0 0
                                    • J1RKA  

                                      mam to stejne, jestli mam plnej nebo prazdnej bidon taky nepoznam, ale kdyz se kola dobre toci jeto parada

                                      0 0
            • mirorek2  

              tak chuja, ke klikám zvlášť kupovaným (bulk) podložky nejsou!!! hajzli jedni…

              0 0
              • TJK  

                podlozky jsou vzdycky pokud vim u DUB stredu.. alespon me vzdycky DUB stred v krabicce dosel se vsema potrebnyma rozmerama

                3 0
                • mirorek2  

                  u obyč mtb DUB misek nejsou 3 a 7,5 mm nutné na wide a na wide jsem DUB misky nesehnal…

                  tady by to mělo být https://r2-bike.com/…-mm-MTB-Wide ale podle obrázku ne, podle popisu jo…

                  já měl spacery na wide u sady T s klikama

                  0 0
                  • kubad  

                    Kup si sadu podložek DUB a máš klid, poskládáš všechno :D

                    1 0
                    • mirorek2  

                      Teď už to vím taky, ale předpokládal jsem špatně, že to přibalí ke klikám, když k sadě to bylo…

                      btw zalternoval jsem to podložkama pod misky (2× 2,5mm) a zbytkem normálních nonwide podložek, linka se cukla jen o 0,5mm což ničemu nevadí a konev kropí

                      0 0
              • tomxxx  

                Jestli máš střed ještě z továrny, tak jdi do lepšího servisu a oni ti ty podlozky prodají/ dají. Nebo kup nový střed, jestli už je jetý. A nebo jsi to vytiskni na 3d. Je to jen plastový kroužek

                0 0
                • mirorek2  

                  Já vím, jak to řešit, do obchodu umím jít taky, neboj

                  dal jsem to tu jen jako popis, když si někdo bude stavět T sadu po komponentech

                  0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Raf  

      Ahoj, kdybych upgradoval na Transmission, tak půjde to takhle?

      Nechal bych stávající kliky (XX1 na BSA73).

      Dám T kazetu (pořád nikdo neuvedl alternativu?) a T přehazovačku.

      S původním řetězem to nejde provozovat?

      Kdybych musel dát flattop řetěz kvůli kazetě, tak musím najít alternativu převodníku na 3 šroub a flattop řetěz?

      0 0
      • kubad  

        ano potřebuješ řetěz T type a kompatibilní převodník s o 3mm menším ofsetem než tam máš teď

        0 0
      • kucka7  

        Přidám se s dotazem. Pokud nasadím jen řazení T a ovládání tak to bude fungovat s původní kazetou a klikama- převodníkem řady xx1 ? V podstatě jde asi o to zda bude fungovat řazení – kladky s původním řetězem . Diky

        0 0
        • kubad  

          myslíš jen páčku? ano ta je kompatibilní se starším AXS

          0 0
          • kucka7  

            Mám na mysli, že bych nasadil na stávající kolo přehazovačkou a řazení Transmission, ale nechal kazetu, řetěz a kliky s převodníkem. Jde mi o to že můžu dát na kolo uhd patku a tak řeším , že novy T bude přesnější než předchozí asx. Momentálně mám mechaniku, ale chci 100% elektriku.

            Takže vlastně otázka je asi jen o tom zda budou T kladky kompatibilní se starším řetězem. Nebo zda je ještě nekde zakopaný pes . Díky

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • TheJD  

              Jedine, co muzes ojebat, jsou kliky s prevodnikem, ale prevodnik musi byt T-Type kompatibilni, coz ted dela vsehovsudy asi jen Wolftooth, Garbaruk a Alugear co vim.

              0 0
            • tomxxx  

              Když dáš pod kazetu 1,5 mm podložku, tak to microposuvem jde dohnat a seřídit.

              starý řetěz na kladkách funguje, 52 mm kliky fungují.

              Jen je to celý celkem bastl a není to úplně smooth. A hlavně se tím celkem namáhá ořech náboje, jak je kazeta vypodložkovaná.

              Řeším stejný problém, mám novou kazetu, řetězy, převodníky, jen jsem kupoval mechaniku GX s tím, že až vyjde nová elektrika, možná do ní půjdu. Asi bych to chtěl zkusit, ale ta nekompatibilita mě odradila a spíš zůstanu u mechaniky.

              2 0
              • Raf  

                S tou podložkou kazeta drží normálně? Vím že se to dává na delší XDR ořech, ale na normální?

                0 0
                • tomxxx  

                  Někde na MTBR dával týpek video, že mu to šlapalo, kazeta držela, ale v té kazetě vidím největší potíž. Já to sám nezkoušel, bál bych se na DT240 o ořech.

                  Staré převodníky i s flattop řetězem jsou většinou v klidu funkční.

                  0 0
            • Kouba_2005  

              Dej stary AXS, funguje to naprosto bezproblemu. Kdyz mas ted mechaniku, tak to pro tebe bude jinej vesmir. Bastlu s Transmission se radeji vyhni, abys treba nedopadl jako Octopuss.

              6 0
              • tomxxx  

                Plus má staré AXS i pár výhod. Vydrží déle baterka, řadí rychleji (ale né v tahu) a je to lehčí než transmission

                0 0
                • J1RKA  

                  jj na domaci smrdlani jeto vpohode, proti lanku jinej vesmir a to jsem mel X0 1×11

                  0 1
                  • theedge  

                    … na domaci smrdlani :-D chlapi vy jste se uplne pomatli a tvarite se ze na nicem jinym nez AXS uz nejde jezdit.

                    5 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      1 0
                • marshalll  

                  Ale mlátí to (i po tuningu o-kroužkem), hlavně teda asi kvůli slabší brzdě. O T-Type na kořenech vubec nevím :)

                  0 0
                • suslos  

                  Ale taky má spoustu nevýhod, které jsou právě velké plus transmissionu.

                  1 0
        • mirorek2  

          Hazka ne

          0 0
      • Lukasisko  

        Vozím X0 T- type už nějaký měsíc v setupu s garbaruk 34t převodníkem a starýma klikama od sramu na 3 šrouby. Vše bez problémů. Řetězovou linku jsem neřešil, mám doma i originál X0 t-type kliky, ale zatím jsem neměl důvod je nasadit. Garbaruk má uvedenou kompatibilitu s novým ASX. Myslím, že se to tady s těm převodníky moc hrotí.. Kazetu a řetěz bych každopádně určitě nedával jiný než T-Type. Tam to opravdu nebude fungovat.

        2 0
        • mirorek2  

          Tak ono se to hrotí, bo to tam nejde nasadit žejo, ty máš štěstí, žes trefil asi kompatibilní převodník. Co to udělá za 1500km ti nikdo neřekne. S origo převodníkem to možná celé dá 2× tolik.

          Pak budou zas spekulace (nemyslím komńkrétně tebe) že to pitchu vydrží a že to de srat celé po 2k km

          0 0
          • jeniiiik  

            Tak zrovna garbaruk je oproti ostatním. ,,náhradám,, dost odolný. Toho bych se nebál že to vydrží málo.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              1 0
          • Lukasisko  

            Hele, je to možný. Zatím to funguje perfektně. Kdybych zaregistroval jakoukoliv nezvyklost, věř, že bych hned nahodil origo X0. Řetěz voskuju a fakt to chodí hladce. Kompatibilita je zmíněna i na webu. https://www.garbaruk.com/…d-boost.html

            2 0
    • rejdy  

      Jak načítám/nakoukávám články a videa o T-type, narazil jsem párkrát na jednu věc. A sice, že podložka (knurled washer/alignement plate), která je z vnitřní strany mezi přehazovačkou a rámem, je vroubkovaná. Tzn., že se při utažení na 35 Nm asi slušně „zakousne“ do rámu. (z druhé strany je hladká, aby se při ráně zepředu mohla přehazovačka otočit kolem osy)

      https://www.mtbiker.cz/…-sroubu.html?…

      https://bikerumor.com/…-drivetrain/

      cca 4./5. obrázek shora

      Co na to karbon z dlouhodobého hlediska? Řešit/neřešit, pohled nějakého inženýra/stro­jaře tady?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • suslos  

      Ahoj, zkoušel jste už někdo reálně na komplet T-type pohon dát „staré kliky“ – tzn. například klasicky kliky s dub osou, kdy při použití převodníku s 3mm offsetem je dosaženo CL52 – ale použít na ně převodník s offsetem 0mm a tím tedy dosáhnout CL55mm? dub wide je totiž CL55mm :-)

      Proč se ptám, rád bych rozchodil eewings s Transmissionem :-)

      Děkuji za případné Vaše poznatky, L.

      0 0
      • TJK  

        kdybys to nerozchodil tak dej vedet… ja se jich ujmu na klasiku :-D

        1 0
      • kubad  

        Pokud bude placka kompatibilní s novým řetězem, tlak proč by měl být problém?

        0 0
        • suslos  

          Já ho tam taky právě úplně nevidím, ale raději se ptám :-)

          Kompatibilita s řetězem mi teda ale nedošla, zkusím doma flattop na „starý“ klasický 12sp převodník.

          Případně tip na převodník na 3bolt sram s 0mm offsetem a ready na flattop?

          0 0
      • tomxxx  

        Staré kliky a převodníky fungují i s 3mm offsetem, už to tak vozí dost lidí, sondoval jsem loni na závodech.

        Navíc jsem i přemýšlel o tom, jestli ve výsledku 3 mm offset není, pro lidi co hodně jezdí lehké převody, lepší.

        0 0
        • suslos  

          Díky, zkusím to doma přeházet a projet prvně :-)

          Starý kazety s T-T taky fungují.

          0 1
          • tomxxx  

            Starý kazety jsi zkoušel?

            0 0
            • suslos  

              Osobně ještě ne, ale včera jsem čučel na závodech :-)

              Edit: takže taky zkusím, ze zvědavosti,

              0 0
              • tomxxx  

                Zkus a dej report. Lidi to vozí s 1,5mm podlozkou pod kazetou, což už mi nepřijde ideální na ořech. Bez podložky asi nebude stačit microposuv.

                0 0
                • suslos  

                  Borec říkal, že úplně bez problému, tak nevím.

                  0 0
                  • gaven  

                    To me taky zajímá.

                    Když by namísto GX AXS upgrade kitu šel udělat T-T upgrade kit se změnou přehazovačky, řazení a řetězu a převodníku, byla by to pro mě asi motivace.

                    0 0
                    • Raf  

                      Mně pak dává větší smysl dát jen novou prehazku, dostat podložkou kazetu blíž k rámu, aby šly naladit všechny převody a zbytek nechat jak je.

                      0 0
                    • tomxxx  

                      Právě, když ti zůstane stará kazeta, nemusíš měnit ani řetěz, ani převodník.

                      Otázka ale je, jestli bez řazení v tahu (kazety) dává T-T vůbec smysl, asi to mlátí měně, ale GX T váží nesmysl, vydrží méně baterka a řadí to pomaleji.

                      1 0
                      • gaven  

                        V principui šlo o to, neměnit všechno najednou.

                        Mám problém sundat komponenty, které mají ještě dost životnosti před sebou. Ale zbavit se patky byl mohlo být fajn.

                        Kazetu bych vyměnil po čase. Kliky, pokud to nebude nutné, bych neměnil vůbec.

                        0 0
        • TJK  

          ja to tak vozim na EN kde spis vic splhame takze davam na Boost 6mm offset na lehky prevody

          0 0
        • Atilla  

          Zdar, takže kliky kupovat nemusím? Mám teď starý EAGLE s řetězovou linkou 55mm a chci to vyměnit hlavně kvůli gx kazetě která hází a pak mi to padá při záběru z čehož frustrovaný. V plánu mám koupit vše krom klik i když se mi teda XO líbí.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • jeniiiik  

            Kdyby náhodou.

            0 0
            • Atilla  

              Já vím mám to tam v košíku, ale s baterkou a nabíječkou jsem přes 25k a to už mi nevoní.

              0 0
              • jeniiiik  

                To si trošku prosral. Vzal jsem k tomu 170 kliky a 175 se dají na bazar.

                1 0
                • Atilla  

                  Vím, jenže to bylo tak rychle pryč. Zase v košíku mám xx kazetu a hazku.

                  0 0
          • tomxxx  

            Já to chápu tak, že na transmissionu jsou proste DUB wide kliky – 55 retezovka s prevodnikem 3mm offset.

            0 0
            • suslos  

              To rozhodne, ale když už to má tak záleží jestli obyc eagle převodník chronometru nový t-type flattop retez

              0 0
              • wishpull  

                Mám kliky XX se starým převodníkem, ř . linka 55 a zatím to chodí bez problému. NA Flat top řetěz, samozřejmě.

                0 0
            • Atilla  

              Mám Dub Wide, ale eagle

              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Karlos009  

      Jaké máte zkušenosti s výdrží flattop řetězů? Mám na GX 500km a měrka mi zajede do půlky. To vzhledem k ceně není žádná hitparáda. Jsou vyšší sady nějak výrazně lepší?

      0 0
      • mirorek2  

        1200 km na enduru s X0 a měrka nezajede ani trochu, otázka je, co je dobrá měrka na flattop T

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • tomxxx  

        Blbá měrka a né řetěz

        0 0
      • marshalll  

        Ty měrky co vymezují vůli by na to snad měl fungovat (třeba PT-CC-4). Pokud máš klasickou měrku, tak tam se podle mě kromě vůle v rolničkách přidá ještě drobně vyšší rozteč řetězu. Toto je zatím teda moje doměnka – pověsil jsem nový Eagle řetěz vedle nového T-Type a ten se jevil jako mírně delší opotřebený (jakoby ve třetině životnosti Eagle – po cca 1000km). Bohužel mi to nebyl schopný nikdo potvrdit ani vyvrátit (včetně markteingově laděným odpovědí SRAMu). Ale myšlenku, že mám nějaký vadný řetěz jsem už opustil.

        Je někdo schopný toto změřit – zverifikovat? Dá se buď pověšením, nebo i změřením z boku na pinech šuplerou (ideálně digitální) – zapadnutím těch špičatých do drážky mezi pinem a článkem na dvanácti článcích. Třeba silniční flattop ukazuje přesně 6 palců. T-Type flattop o chloupek víc…

        1 0
        • marshalll  

          Tak se mi konečně dostala do ruky další Trasmission sada a řetěz se opět jeví jako delší (opotřebenější) což potvrzuje, že rozteč pinů je mírně větší. Tohle je tím pádem ten rozdíl mezi T-Type a D1 flattop řetězem (ten má standardní rozteč). Tím pádem ale měrky (i například PT-CC-4, která je imunní vůči velikosti rolniček) ukazuje větší opotřebení, než ve skutečnosti je.

          0 0
    • jezura  

      Mám dotaz, bude fungovat klasický řetěz 12s.na převodníku, který je určen na řetězy flattop t-type?

      Díky.

      0 0
      • GGW  

        SRAM vede nove prevodniky T-Type jako kompatibilni se starsimi EAGLE retezy. Idealne napsat jaky prevodnik a retez :)

        0 0
      • jeniiiik  

        Na Rivalu 12sp klikách od přítelkyně vyzkoušeno a šlape to s klasickým EAGLE řetězem v pohodě.

        0 0
    • marshalll  

      Nepozoruje někdo cvakání na 3. pastorku? Mám tu už druhou X0 kazetu a obě dělají to samé (i druhá, zajetá cca 1000km). Je to pořád na jednom zubu, který je nejvíc vyhnutý směrem k větším dvěma pastorkům, když má tendenci opustit zub, tak se tam jakoby na chvilku přidrží a pak se cvaknutím seskočí. Při šlapání přesně poznám, kdy jsem na 3. pastorku, je to slyšet na můj vkus až dost… Video (kolo vzhůru nohama) hír.

      1 0
      • theedge  

        Šroubovák a přiohnout zub. Proč se s tím 1000km trápíš ? Je to jen kus plechu …

        1 1
        • Charlie_R  

          Tak rovnání zubů už i na X0, smutné…

          0 0
          • theedge  

            Vsichni se tu budeme hromadne desit a tvarit znechucene ze jeden zub nabira retez :-)

            0 0
            • Atilla  

              Tak sorry u kazety za 10k bych bral jako samozřejmost, že to bude perfektní. JE to sakra jen pár koleček

              3 0
              • theedge  

                „JE to sakra jen pár koleček“ – právě proto mi příjde že nemá smysl to řešit ne ? Ale můžeme tu kvůli tomi třeba podat hromadnou žalobu na Sram že z toho máme psychickou újmu.

                Mě teď zrovna rozebírají a studují každý kus motoru u novýho auta skoro za 900k … taky je to jen pár koleček ale za skoro milion ..

                0 2
                • suslos  

                  BRZ/GR86? :-(

                  0 0
                • Mr.Duck  

                  Tak když si vezmeš že x0 najdeš běžně na kolech přes čtvrt hodnoty toho auta, je to k zamyšlení.

                  0 0
                  • theedge  

                    Jo tak jasně, ale to je reálný svět. Rámy praskají, kazety hážou, vidlice křupají. Nový auta se kazí, poruchy mají i letadla za miliardu … stojí to miliradu a pokazí se to … To je reálný svět.

                    Nechápu jezdit 1000km cvakajícím řetězem a pak o tom rozepisovat témata na netu, když vemu šroubovák, najdu ten zlý zub a za 60 vteřim je po problému. Chápu že jsme na bike fóru a pro mnoho lidí tady to jsou modly, ale jsou to jen kola. Není a nikdy tam nebude management kvality jako v automotive, energetice, nebo leteckým průmyslu. Je to jen pár svařených / slepených trubek s nějakou tolerancí. Tak to je :-)

                    Dodělej doma funguje celej svět, ne jen u kol za 200k.

                    1 1
                    • Atilla  

                      Tvl letadlo má 370–400 tisíc dílů, auto cca 10 tis a kolo jích má kolik, že je dokážeš vepsat do formuláře z hlavy.

                      1 0
                      • theedge  

                        no podle toho to ale taky stojí …

                        0 0
                        • embi  

                          no kolo stojí jak auto a to kolo je hromada šrotu s mizernýma tolerancema.

                          1 0
                          • theedge  

                            Však to nekupuj … co ti na to mám napsat :-) Vše je daný nabídkou – poptávkou.

                            A s těma cenama aut jsi trochu zaspal. Navíc jsou úplně stejně DODO jako ty kola … v poslední době čím dál tím víc.

                            0 0
                • Atilla  

                  Mě přijde, že si v tomhle vůbec neuvědomuješ skutečnou hodnotu peněz. Cykloprůmysl, je extrémně přepálený a když už teda dám 10k (což je u spousty lidí půlka výplaty v čistém) , tak to snad má být v naprostém pořádku. Vždyt za ty peníze koupíš u shimana celou sadu včetně těch 12 koleček a zuby tam ohýbat nemusím.

                  1 0
                  • Mr.Duck  

                    Tak spousta lidí je v cyklon průmyslu proto, že to je „easy“. Což může být firma od svářeče po CEO. A když máš některý velký firmy ovládaný lidma co o kolech moc neví, ale tím že je to trochu „lehčí“ obor kde půlka lidí v shopu hulí a většina uživatelů dá peníze za něco co zdaleka nevyužije, takže tam sice nejsou prachy jako CEO banky, ale zas to není takový stres a nároky..

                    Takže půlka lidí to dělá za pár protože je to baví, druhá půlka chce mít vysokou pozici do resumé.

                    Někdy třeba investuješ pár milionů dolarů do byznys plánu, který ale končí tím investičním krokem. Další kroky jsou hod kostkou a z investice nezbylo nic. Někdo to zaplatit musí :)

                    0 0
                  • theedge  

                    Hodnotu peněz si určitě uvědomuji, protože si je sám vydělávám – nikdo mi je jen tak nedává ani nejsem rentiér :-) Jen mi vždycky příjde úsměvný jak je každý pobouřen a znechuzen když ON za své peníze koupí něco od firmy XY a ono to není dokonalý – jak to je možný ?! Vždyť ON si to přece koupil tak to dokonalý být musí. Zvlášť když je někdo „podveden“ u křivého zubu jednoho plechového kolečka :-)

                    0 0
                    • GruPyk  

                      Když ti domů přijdou nové párající se kalhoty, tak si je taky zašiješ? :-) Ne každý je schopný doma identifikovat, následně třeba opravit svépomocí.

                      2 0
                      • theedge  

                        Dneska je doba taková že nikdo nemá schopnosti a dovednosti už na nic :-) Tím neříkám že ten zub posunutej o 0.3 mm je správně, ale je potřeba si zachovat nějakej racionální přístup a ze všeho se nepokakat. Ježdění na kole se bez DODO neboešlo nikdy. Narovnat zub na kazetě není neurochirurgická operace.

                        Lidi dneska mají schopnosti akorát na to klikat do mobilu, objednávat krámy z netu a nadávat :-)

                        3 0
                        • Mr.Duck  

                          Ačkoliv z části souhlasím s tím, že lidi jsou víc a víc neschopný praktického uvažování, jsou nějaký limity. Čekal bych, že cyklista si umí pořešit vzduch v gumách, vyměnit desky atd. Ale ohýbat kov na dílu co má být vrchol všech vrcholů je jak kdybych čekal, že si koupíš mobil a nejdou na něm otevřít zprávy, a já bych ti na to řekl že to je triviální chyba v kódu co by měl umět opravit každý.

                          Pro někoho je sundat nebo nějak ohýbat kazetu stejně jednoduché, jako pro někoho jiného opravit ten program. Pokud umíš všechno a nemáš limity, gratuluju. Potřeboval bych s nějakým tím kódem pomoct od někoho takového :)

                          1 0
                          • theedge  

                            kód neumím, zub na kazetě umím :-)

                            0 0
                            • Mr.Duck  

                              A někdo to má naopak, to neznamená že je blb :)

                              0 0
                              • theedge  

                                Hele to tu debatu tendenčně odvádíš naprosto jinam a nechci v tom pokračovat. Srovnání volně přístupného mechanického zubu na kazetě se zamčaným software v telefonu je naprosto mimo.

                                Ale ani ten IT a nebo chirurg mi neměli umřít hlady když před něj postaví konzervu a vedle otvírák …

                                0 0
                          • mirorek2  

                            Zas bych to nedramatizoval, moje kazeta T je cajk :-)

                            0 0
                            • GGW  

                              Ja mel jednu GX, co sla na reklamaci, protoze hazela jak prase – bezproblemu akceptovano v Aspire a nova je na ceste. Mezi tim koupene dalsi dve XX a XX SL, oboje nehazi a bez problemu.

                              Ze jen to top of the line je jedna vec a chapu, ze kvuli tomu lidi ocekavaji 100% – taky maji moznost kazetu reklamovat. Zmetky jsou vsude a vzdy. Jde jen pocet a pristup k reklamaci.

                              0 0
            • Charlie_R  

              Klidně jí kupuj, já už ne. Zvláštní, že u čínské 1299 k7 za trojku, nic rovnat nemusím, taky už jedu druhou. A důvod, proč jsem na ní přešel, byla naprosto zprasená GX, kde jsem těch zubů rovnal asi 6. Navíc váhově je na tom stejně jako X0. Ona ta americká krabička od sirek nemusí být vždycky ta lepší.

              1 0
              • theedge  

                jo však to je funkce trhu a tvoje volba … já X0 taky nekupuju :-D

                0 0
              • tomxxx  

                Taky nemám sram kazetu, ale zase kdyby nebylo toho drahého sramu, nebyly by ty čínský kazety takové jako jsou, a už vůbec bys nedaval trojku za čínskou kazetu s pocitem dobrého nákupu.

                2 0
              • honzabike  

                Můžu se zeptat na přesné označené případně odkaz na tu čínskou kazetu?

                0 0
                • obda  

                  Dej si na Aliexpressu vyhledat „1299 k7“, jak ti píše.

                  0 0
        • marshalll  

          Trochu mě fascinuje, kam se ta debata nasměrovala (ale na B-F vlastně ani ne). Každopádně mě spíš zajímalo, jestli s tím tady má někdo zkušenosti, jestli to můžu čekat na každý kazetě, nebo to třeba SRAM nějak vyřešil. Ohnout si to samo umím, ale na kazetě, kterou můžu reklamovat (k tomu jsem si tu dočasně pořídil druhou) a není to za pár stovek je mi to trochu líto. Za posledních deset let jsem se s pohonem nabastlil až až (první 1×), tak jsem se těšil, že když si pořídím komplet sadu, tak to bude třeba (v rámci možnosí) bezchybný…a není ;)

          0 0
          • theedge  

            máš jen 3 možnosti: 1– ohnout zub a jezdit, 2 – reklamovat, 3 – rozebírat na BF jestli to Sram už nevyřěšil a být v lítosti :-)

            0 2
            • marshalll  

              Mám možnost onhout zub a jezdit, nrbo reklamovat a jezdit druhou kazetu (která by taky potřebovala ohnout). Smyslem příspěvku tady je se dozvědět, jestli to pozoruje někdo další, kdo to jezdí…

              0 0
              • krabica  

                Taky mi to kazeta dělala, tak jsem poladil o dva cvaky hazku a frčí to pěkně.

                0 0
    • TheJD  

      Dneska prvni vyjizdka na novem kole s Transmission. Kolo super, Transmission na ****. Myslel jsem, ze to bude z kramu serizeny, i kdyz je pravda, ze jsem tam daval jine zaplety a X0 kazetu (misto GX). Kazdopadne to neradilo idealne, chovalo se nevyzpytatelne a na jeden pastorek smerem dolu to nechtelo skocit, tak jsem musel radit o dva a pak zpatky nahoru…

      Ted si s tim hraju uz asi dve hodiny. Zkusil jsem znovu instalaci podle webu i videa, zkusil tam dat puvodni zaplet s puvodni kazetou a vysledek je takovy, ze se to chova porad stejne. Zkusil jsem i FW, ktery jsem pry nemel instalovat, protoze micro adjust byl na 12–14 ze 14. Proc ho nezkusit, kdyz to stejne nefunguje… Problem porad stejny.

      Nakonec jsem zkusil micro adjust z druhe strany a vyladil razeni, ze krasne chodi. Problem je, ze nezaradis nejtezsi prevod a pri razeni nejlehciho (retez na nem je uz pri prevodu 2) se hazka zacne dotykat kazety a pocitam, ze pri slapani by shodila retez do vypletu. :D

      Nevim, kde udelali soudruzi z USA chybu, ale tohle mi prijde pruser jako krava.

      PS: Ty „nove“ zaplety, ktere jsem tam dal, jsem vozil nekolik sezon se starou X0 sadou, takze v kole/orechu problem neni. Problem tedy je bud v hazce nebo v ramu, ale v ramu by fakt byt nemel, jak se to stahuje osou, takze to bude hazka…

      0 0
      • suslos  

        Transmission mi funguje na kole super, tak se jen zeptám, jestli máš vše správně? – délka řetězu, šaltr nastavený v té správné pozici? ladil jsi napnutí na správné pozici a tak? jestli Ti něco neuniklo? Ale chápu, že když jsi nad tím byl tolik času…

        0 0
        • POC74  

          Taky mi to chodí parádně.

          0 0
        • TheJD  

          Jak pisu. Nejdriv podle weboveho navodu a pak podle videa. Navic z shopu to taky nebylo dobre serizene a micro adjust byl na 14/14. Proste se to chova tak, ze kdyby ta hazka umela jeste par pozic micro adjustu smerem dolu, nejspis to bude fungovat dobre.

          0 0
          • TheJD  

            Ta instalace je ve vysledku uplne easy, kdyz vis co delat. Na poskladanem kole musis jen dobre povolit hazku a osu, raminko dat do nastavovaci pozice. Pak napnout retez tlakem na hazku a dotahnout nejdriv hazku, pak osu. Povolit raminko a hotovo. Takhle napsane to mozna zni slozite/zmatene, ale uz je mi to uplne jasne, jak to funguje.

            0 0
      • GGW  

        Jestli to nejde seridit mikroposuvem a kazeta nehaze, tak muze byt problem v orechu, ktery je mimo oficialni specifikace a kazeta sedi mimo tolerance, takze to posuv nevezme.

        Jde to zmerit, posilam fotku jak by to melo byt dle specifikaci.

        1 0
        • TheJD  

          Stara i nova kola? Stara jsem vozil 3 sezony s X0 bez problemu… Tenhle rozmer jsem nemeril. Nehodlam sundavat kazetu znovu, ale meril jsem rozmer od kraje kazety po kraj adapteru na osu, ktery ma byt 3.3 mm, coz sedi na obou kolech.

          0 0
          • GGW  

            Tak technicky, ze to slo naladt na starem Eaglu nic neznamena, protoze tam to kvuli dorazum pobere mnohem vic veci mimo specifikaci, ale kdyz ti sedi ta roztec?

            Ideal asi vyzkouset jinou kazetu a saltr. Podle mne jedno z toho nebude ok a bude mozna na reklamaci – i kdyby ne, aspon elimunujes dve veci, co muzou byt mimo.

            0 0
            • TheJD  

              Jak jsem psal. Zkousel jsem dve zadni kola, kazde s jinou kazetou. Jedna X0 a druha GX. Zbyva prehazka…

              Ono by to asi chodilo dobre, ale musel by jit micro adjust jeste o par kroku dal.

              0 0
          • XCO man  

            Možná se ptám blbě, máš tam transmissiion kazetu, ta je totiž oproti eagle kazetám posunuta o cca 2,5 mm víc k rámu. Pokud chceš vozit eagle kazetu musíš pod ní dát podložku, prý stačí cca 1,5 mm, zbytek už doladiš hazkou.

            0 0
            • TheJD  

              Je to nove kolo na Transmission, takze vse Transmission.

              0 0
              • XCO man  

                To neznamená, že tam nějakej d***l nenamontoval eagle, je na ní XS 12** a ne XG 12**

                1 1
              • mirorek2  

                A jak se na to tváří prodejce/výrobce?

                0 0
                • TheJD  

                  To zjistim v utery

                  0 0
                  • TheJD  

                    V utery jsem to hodil k prodejci a vcera vyzvedl a projel. Vymenili prehazku v ramci reklamace. Ted uz to pekne chodi.

                    Jen mi to teda na tretim pastorku taky na dvou zubech „klika“, ale to uz je feature I guess.

                    0 0
      • magadafagada  

        .

        0 0
      • Kedarr  

        Mám ten samý problém, ale myslím si, že to je v kazetě…

        0 0
        • TheJD  

          Jak jsem psal vys… Vymenili mi hazku a je to v cajku, takze vadna hazka.

          0 0
    • Kedarr  

      Za mě GX TSM zklamání, neřadí to jak bych si představoval ani přes mikroregulaci, psal jsem Žitnýmu co s tím a za ty peníze tedy hrůza…

      0 0
      • krabica  

        Tipuju, že buď máš vadný kus, nebo chyba v nastavení.

        1 0
        • Kedarr  

          Vůbec nevíme ale celkově to je horší a horší…

          0 0
          • krabica  

            Mám teda X01, ale nastavil jsem dle manuálu na první šup a šlape jak hodinky.

            0 0
            • krabica  

              Stačí vybrat v aplikaci kolo a vyprdne to potřebnou konfiguraci…

              0 0
            • Kedarr  

              Vypadá to na zmetkovou kazetu 1 pastorek zlobí, podle mě blbě udělanej náběh….uvidíme co na to cykložitný…snad se to bude dát reklamovat, kazeta zrovna není levná…

              0 0
              • tomxxx  

                Jaký pastorek? Pokud ten co je nýtovaný, tak ten může být klidně špatně.

                0 0
                • Kedarr  

                  myslím že ty poslední 4 od spoda jsou z jednoho kusu…9–10tý

                  0 0
                  • tomxxx  

                    Tak zase ohlý zub, jako na Eaglu? Náběh být špatně nemůže, to prostě vyplivne cnc a že by prošel kontrolou nějaký zmezek se mi nezdá, navíc bys to poznal pohledem.

                    3 0
    • Chlebovnik  

      Zdravím. Máte tip na padnoucí botičky na Transmission kliky? Konkrétně X0.

      0 0
      • marshalll  

        Já po nějakých experimentech s těmi obyčejnými gumovými botkami, ktre vždyzky sjely a na vrchu se roztrhly, skončil u origo SRAM botek. Bral jsem to teda z ALI.

        Tuším jsou to ty užší, podle fotek snad veze Aluminium. Ty druhé (asi Carbon) jsem dával manželce na GX Alu kliky, ty se o poznání víc rozšiřují. Jinak zepředu to docela sedí, vzadu to samo nekopíruje ty prolisy, tak je trochu lapač bordelu, ale to si s žádnýma botkama při týhle profilaci klik nepomůžeš. Ta botka má taky tendenci se trochu posouvat dolů, ale pak se zarazí o osu a už se to dál nehne. Nikde se to netrhá (není to guma ale spíš takovej poddajnější plast), tak snad to tak vydrží.

        Pokud by měl někdo tip na něco ještě lepšího, tak sem s tím ;)

        0 0
        • Chlebovnik  

          Jé, tyhle mám na gravelu na 105 R7000 klikách. Díky za tip. Vyzkouším.

          0 0
        • VGA  

          Ahoj,

          Sram robí origo na kľuky X0 a XX ale pre Ebiky. Kúpil som tie a mierne som upravil. Sedí to veľmi pekne. Naživo ešte lepšie ako na fotke. viac fotky. Mám kľuky X0.

          0 0
      • Blunderbuss  

        Ahoj. Tyhle RaceFace „Small“ také pasují velmi dobře. https://www.kupkolo.cz/…all_z115380/

        0 0
    • racer xc  

      Sháním převodník 38 zubů na gx Transmission.. musím koupit pouze ten xx za 2500? Nebo je nekde levnější varianta?

      0 0
      • boo-beek  

        Řeší se to někde vedle… Alutech nebo Wolftooth Camo Spider a převodník, ale to je ještě dražší varianta :)

        0 0
    • VGA  

      Čaute borci,

      máte niekto Transmission na Trek Fuel Ex 5. generácie (konkrétne karbónová 2021)? Ja som to tam dal, stred cez podložky, 3mm offset prevodník. Ide o sadu X0. Dĺžku reťaze sme dali podľa kalkulačky, kde je ale len 6. generácia. A neviem či je to správne. Konkrétne 116 článkov. Viem, že 6ka má dlhšiu zadnú stavbu. Stala sa mi taká haluz, že na 10tom pastorku mi jednoducho reťaz skákala. To som vyladil cez micro adjustment. Ale aj tak som si nie istý práve tou dĺžkou reťaze.

      0 0
    • gaven  

      Je teď někde vrze GX za dobrý peníz?

      Nikde se mi nedaří najít ve slevě.

      0 0
    • gaven  

      Tak jsem pořídil GX Transmission a musím říct, že funguje perfektně. I když zázrak oproti konvenčnímu řazení se nekoná.

      Mam ale jeden dotaz, když jsem měl vedle sebe řetěz sundány se starou sadou a řetěz T-Type, vypadá to, že jediný rozdíl je flat top provedení. Zatím jsem nešel do detailu, ale jaký by měl být rozdíl oproti klasice? Přijde měn přidána hmota na flattop provedení. Zkoušel už někdo i klasický řetěz?

      0 0
      • POC74  

        ........ S Flattopem jsme přidali materiál na plochou stranu lamel řetězu, abychom zpevnili každý článek.

        0 0
      • Kouba_2005  

        proč?

        0 0
        • gaven  

          Proč ne?

          Využiju řetězy, které mám doma a případně můžu využít spotřební materiál o polovinu levnější než flattop řetěz.

          Osobně mi ten řetěz nepřijde tak odlišný a proto se ptám (snad) zkušenějších.

          0 0
          • mirorek2  

            Už tu byl expert co si myslel, že nad sramem zvítezí, stálo ho to kazetu a převodník, zkus to taky :-) třeba to přetlačíš

            1 0
            • gaven  

              Tak, stačila by mi remíza… :D

              0 0
              • mirorek2  

                ¨Jako že starý eagle řetěz zruší kazetu i sám sebe za 200 km? OK to bys asi uhrál

                0 0
      • tomxxx  

        články mají jiný rozměr

        0 0
    • Chroust959  

      Ahoj dokázal by někdo poradit pro jakou sadu se rozhodnout? Mám v hledáčku buď sram GX transmission a nebo X01 mechaniku. Doufám, že se tu najde někdo kdo se setkal s oběma. Jde mi hlavně o přesné, tiché a spolehlivoé řazení. Jezdím většinou cyklostezky občas nějaký modrý trail. Na jeden zátah tak cca 60–100km. Váhový rozdíl cca 500g jestli jsem koukal správně, což přežiju. Cenový rozdíl cca 5tis… Předem díky za postřehy.

      0 0
      • kejda  

        A už ses rozhodl, jestli chceš vůbec elektriku?

        0 0
      • Charlie_R  

        Pokud tiché řazení, tak možná spíš Shimano. SRAM moc tichý není(myslím řetěz na některých pastorkách při přeřazení), jinak řadí přesně. X01 mechaniku jsem vozil, teď X01 AXS a jsem spokojený. Obojí chodí fajn.

        0 0
      • POC74  

        Jedině elektriku. Vyzkoušís a nechceš jinak.

        7 1
    • nomecz  

      provozuje tady nekdo T-Type sadu s jinyma klikama ? pokud ano jake jsou zkusenosti ? na co davat bacha ?

      0 0
      • suslos  

        Řetězovou linku a tvar zubu (ideálně t-type compatible), jinak nic.

        0 0
      • boo-beek  

        Mám T-type s DUB (non-wide) klikami X01 na Stumpjumperu Evo, vše ok. Převodník původní, tzn 3mm offset, zuby TT kompatibilní. Řadí to správně, řetěz nepadá, točení dozadu taky ok. Od oka mi přijde CL na střed kazety, ale nijak jsem to nehrotil, upřímně nevím, jestli bych ty 3mm poznal.

        0 0
        • nomecz  

          Supr, presne na evo to chcu davat :) podlozky na stredu tam mas jako na klasicky DUB ? Nebo si to nejak posouval ?

          0 0
          • boo-beek  

            Vlastně nevím, bohužel, můžu se ale zeptat svého mechanika :D

            Nemám na to už čas, na tyhle příjemné kratochvíle :(

            0 0
    • wishpull  

      Lidi rychle potřebuji radu

      pomocí aplikace sram AXS jse chtěl upgradeovat Firmacvere, ale přerušioo s e mi to, a teď s e šaltr nehlásí k ovladači, pořáíd jen bliká ta zelená kontrolka, i když vyměním baterii

      díky za radu

      0 0
    • ZdeNECK1  

      zkus odebrat zařízení z aplikace, znovu je přidat do aplikace, zupgradovat, a pak napárovat..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.